Audreylook

När vi gjorde 50tal fastnade jag helt för Audrey Hepburn looken! Så otroligt snygg och stilren!
Tack vare Soley hade vi en fantastisk dag då vi fick välja att sminka Audreylooken eller Marilynlooken.



Sedan skulle det göras hår och stylas med kläder och smycken!
Det hela avslutades med att alla blev fotade av Soley!
Jag valde Audreylooken såklart och sminkade Petronella. Mycket nöjd med resultatet!


Fotografi: Soley Astudottir



Så kan ni få se bilden på mig då, som Petronella sminkat! Visst ser jag sofistikerad ut haha?


Fotografi: Soley Astudottir


Kommentarer
Postat av: Mimmmmí

SUPERSNYGGT JENNIFER! ooo audrey är coool!



du borde försöka skaffa sponsorer till bloggen (smink å fotosponsorer). Eftersom din blogg är så pass nischad borde det gå utan problem :D

2010-10-16 @ 00:24:51
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0