Studievecka 2

Den här veckan kommer vi gå igenom naturlig och vardagsmakeup!
Vi har börjat med naturlig makeup. Dvs, makeup som lyfter och tar fram just dina vackra drag utan att du ser sminkad ut.
Superkul och lite klurigt såhär i början när man som jag brukar ösa på lite för mycket smink, men övning ger färdighet.

Såhär blev min make på Lisa idag.
Oskarp bild tyvärr, får börja ta med systemkameran till skolan tror jag minsann


Onsdag, torsdag, fredag kommer min vän Soley Astudottir till skolan och ska vara lärare. Det ska bli jättekul för hon är så skön och duktig, för att inte tala om inspirerande!

Ser verkligen fram emot det!

Imorgon kommer vi fortsätta med vardagsmakeup men utöka med highlight och eyeliner.

Efter skolan ska jag Mevita och Julia gå till en Facebutik och handla på oss lite smink till våra väskor. Det är toppenbra för vi har som elever 50% rabatt på Face!

Kommentarer
Postat av: Friida

Jätte fin blogg Jennifer! =)

Ska bli kul att följa.

2010-08-09 @ 23:48:29
URL: http://tusboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0