Brudmakeup

I onsdags gjorde vi brudmakeup.
Jag tog dit min vän Malin som modell och det var riktigt kul.
Vi lärde oss hur man ska göra en konsultation så att bruden får det som hon vill och så allt passar med tema, look, klänning, vinter, sommar osv osv.

Malin och jag började fantisera ihop ett bröllop åt henne.
Kvällsbröllop, vinter, vit klänning, mycket fokusering på ögonen var något av det vi kom fram till.

Då tänkte jag att man gör en halvmörk ögonmakeup som får det gröna i Malins ögon att lysa (vilket inte syntes så bra på de här bilderna :P) till en i övrigt diskret makeup. Blev väldigt snyggt till hennes brunsvarta hår och fina ton på huden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0